www.denniechristian.de

Forum van de Dennie Christian Fanservice
Het is nu 04.09.2010, 08:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Omroep Brabant
BerichtGeplaatst: 21.07.2010, 20:51 

Hoi Allemaal,

Twee jaar geleden heb ik bij Omroep brabant moeten praten/zeuren als brugman om Dennie in de stemlijst te krijgen voor de top 900.
Uiteindelijk heeft men toen, nog halverwege de stemperiode, Dennie toegevoegd met Besame Mucho.

Ik vond het geweldig dat Dennie dat jaar, ook nog in die top 900 terecht kwam. Lekker puh...Omroep Brabant :D dacht ik toen.

Vorig jaar stond Dennie echter tot mijn verbazing niet meer in deze lijst. Ik had er ook niet zoveel moeite voor gedaan want ik ging er eigenlijk van uit dat hij er wel in zou staan, nadat hij het jaar ervoor de top 900 had bereikt.
Na toen een mail te hebben gestuurd, bleef Omroep Brabant van mening dat de doelgroep (luisteraars) van hen, niet op de muziek van Dennie zaten te wachten. :evil:

Dit jaar ben ik maar weer gaan mailen. Per slot van rekening ben ook ik een 40+er uit Brabant (en dat was volgens Omroep Brabant hun doelgroep). Ik luister ook naar Omroep Brabant :!:
Men heeft weer besloten, zij het met veel moeite, om Besame Mucho weer op te nemen in hun stemlijst. :roll:

Ik hoop dat we met z'n allen onze stem uit gaan brengen bij Omroep Brabant. Hoezo??? Geen publiek voor Dennie???
Ik zou het geweldig vinden als hij hoog in de lijst terecht komt :D

http://www.omroepbrabant.nl//?infopage/ ... door!.aspx

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]